close

上次冇辦法做推肚(外倒轉術 / 轉胎),醫生即時約期在38weeks做開刀生產...!

胎位不正加上bb size 較細,導致唔合資格做轉胎推肚...

第一日 - 手術前一日入院

安排我在開刀前一日入院準備(事前一直問都唔會知道當日到底係上午/下午開刀,姑娘說怕是有人急需緊急開刀而需要使用手術室)

下午2點入院,入院前沖涼洗頭,黎緊有好多日都沖唔到涼,尤其開刀

被安排床位之前,做個簡單的量血壓、驗小便、聽胎心、摸肚照超聲波確認胎位(呢刻我仍心存希望bb已經調左頭... 實在是好唔想開刀啊...!)

之後姑娘叫我等一陣,睇下邊度有床位俾我,如果呢層冇就會係11樓的床位。終於有床位俾我,唔使上11樓,但竟然係產後房!一間5人房,房內有洗手間

好好彩我係單邊床位,唔使夾係中間~空間算是5張床位入面較闊落的。房內另有2名產婦,都係已生產的。之後再推多一名入黎,床頭都係有個牌「禁飲食」,似係啱啱開完刀的,呢個時候我就知道,呢間房係分類為開刀生產的產後房!而房內就只有我一個係待產,所以房門外就特別貼左「AN」的螢光牌,表示呢間產後房入面有個待產孕婦

(待產 和 產後 的衣服都唔同,好明顯最尾2間房都係待產房,上星期做推肚就係留在果兩間房的床位)

當被告知要開刀,上網睇左好多分享,都知道開刀手術前要剃毛,但我估唔到嘅係,呢樣野係姑娘黎做(應該係助理做的,另一位姑娘同佢講)完左姑娘就叫我去沖身,不過就唔俾用房內的洗手間

要聽胎心(上星期入黎做推肚,都知聽胎中係點)一位姑娘突然帶住4個人入黎,原來係護理系的學生,問我介唔介意俾佢地學野,當中有一個係男學生。我就冇所謂,明白實習對將來的醫護人員係相當重要的!

由於bb心跳有時太興奮跳太快,醫生姑娘都唔敢拆機,本來只需聽半小時,變成差不多2小時,搞到急尿都冇得去廁所!

3點前有姑娘黎抽血for手術用的配血(為左bb,由懷孕期到開刀,都唔知捱左幾多針... 明明我就係好怕打針抽血... )

等到麻醉師黎同我講解半身和全身麻醉的程序和風險,然後在文件上簽名,之後就等見醫生

差唔多黃昏先等到醫生黎搵我,講解聽日手術的流程,其實之前派嘅文件都已經寫左,而麻醉師同醫生講嘅,都係幾乎照書讀...

探病時間係6-8pm,叫左隊友買朱古力包俾我當飯後甜品!姑娘話今晚12點後禁飲食!心情真係越來越緊張,唯有個心諗住,就快可以同bb見面,緩和對開刀的不安情緒...

大約11點前,有姑娘黎問我攞定2塊bb尿片,同埋講俾我聽bb到時有機會出世後因爲size細而要送去兒科監察,同埋再次提醒我12點後禁飲食,預早執定野,我再問之下,佢先答我,聽朝我會係第一個開刀,叫我叫屋企人7:30-8:00黎,到時啲貴重物品交俾屋企人保管喎(咁我就即刻whatsapp通知媽媽同隊友)

第二日 - 開刀手術當日

早上7點房燈會全開,呢個時候有姑娘黎叫我,話我今日做手術,叫準備執好行李,然後俾左手術袍我換上

坐輪椅出發去手術室,會途經lift lobby,就係呢個時候交啲貴重物品俾屋企人(隊友竟然去左廁所,就係咁,我入手術室前見佢唔到...!)

在手術前的房,除左件待產婦的衫,著住手術袍自己過床(張床好細好窄)

一直到推入手術室前,被問過好多次叫咩名身分證號碼,知唔知今日做咩手術

唔知係咪一早的關係,姑娘們的工作安排有啲混亂同慢,醫生走黎催話9點前要入手術室(當時已經8:55)

被推入手術室,果時已經好不安,咁大個女都係第一次入手術室!旁邊企左2個貌似係學生的妹妹,姑娘問都冇問,直接地講:「呢兩位係理工學生,佢地係黎同你一齊見證著重要的時刻!」

手術床上幾乎係大字形的訓係度,左手量血壓,右手靜脈插喉(我懷疑係新手,佢搞好耐,我唔敢望,淨係聽到佢地講「今次終於成功啦喎!」「抹乾淨佢同張枱啦!」手術後我發現手上有好多血蹟!!!)

做半身麻醉,麻醉師問身高,然後護士叫我身體要側身好似蝦米咁曲住,有護士在前方抱實唔俾我郁,叫我下巴盡貼心口,將背脊骨盡量突出黎等麻醉師容易啲搵到落針位置(一共打左3針)佢地不停咁話有少少痛,第一針之後感覺越來越少,第三針開始feel到痺痺地

唔知做半身麻醉要幾耐先藥力有效,反正我覺得好快佢地就開始做野。叫我試抬高腳睇下麻醉有效未,我已經控制唔到雙腿!佢地就開始插尿喉,我feel到佢地幫我棟起雙腳,而插尿喉就完全冇感覺!

麻醉師再試試我的半身麻醉效果,feel到有野拮左腹部一下但冇其他任何感覺,然後再拮我胃部附近的皮膚,我feel到好似被針拮的少許痛楚,麻醉師竟然唔信,仲話冇可能,話呢啲係電,feel到嘅會痛到成個人彈起喎⋯⋯ 如是者,緊接著就剖腹開始!(網上的分享都係話只會feel到有人拉拉扯扯肚皮,唔會覺痛)而我,就知佢已經落左刀,此時有人會黎撩我講野,但去到某一個位我開始覺得痛,我講出黎冇人信,撩我講野嘅人繼續嘗試同我講野,但我根本冇可能正常咁答佢,因為我真係feel到痛!麻醉師就俾笑氣我聞,但真係冇乜效!佢就問我頂唔頂到!唔係就做全身麻醉!我記得索左幾啖笑氣之後想答佢都答唔到,淨係知好痛,痛到冇辦法唔郁插左點滴的右手以示我嘅痛楚情度!執刀的醫生講左句「喂,佢隻手啊!」麻醉師先去準備全身麻醉嘅野!係不安&痛楚之下,護士叫我等多陣就得(佢指全身麻醉的藥)麻醉師在點滴果度加左野,話會有少少痛,我feel到啲藥在右手入緊身體,因為feel到啲藥有炙熱感,好快我就訓左自己都唔知...

醒番果時係10:40,係聽到有人叫我全名。一醒果下已經feel到傷口痛... 護士同我講手術成功,聯左5針。我第一句就問佢「咁bb係邊?」佢話已經俾我先生望過,送左去兒科監察(呢個事前講左我知,咁我都安心啲)可惜嘅係我冇得聽到佢第一個喊聲,冇得見證著佢出世一刻,冇得即刻做肌膚接觸&埋身餵第一口...... 同埋送左去兒科,即係生完我都未見到佢......

俾人推番返去產後房,幸運的訓番同一張床!(呢個床位較闊落又係單邊位,房內的人又不陌生)

俾人抬過床,要雙手交叉放胸前,抬果下郁到個身,個傷口就痛,忍不住叫左句「救命」啲工友姐姐笑我「咁又唔使救命啊」

我嘅膝頭以下已經可以輕微郁動,大脾就仍然冇feel,但唔知點解腹部個傷口有feel到痛...

姑娘會問係咪餵母乳,問我想唔想試下,原來係用手擠,在姑娘指導下成功送左1.5ml黃金初乳去身科俾bb,姑娘話呢啲係媽媽俾bb的第一份最珍貴的禮物!佢俾左啲小單張我睇,話2-3小時手擠一次。但可能手術後+麻醉藥的關係,成個人比較攰,全日都係訓下醒下咁,根本冇乜精神去定時手擠。而左手長期駁住定時量血壓的機器,右手吊緊點滴,好唔方便。

定時會有工友姐姐黎幫手清洗惡露,自己就要靠腳力腰力支撐身體,盡量少用腹股整到傷口

我隔離床的,今日中午時分已經出院了,見佢呢2日行得走得,想必開刀傷口好快就會唔痛呢~(事實證明我太天真,大家表面冇痛楚樣子,其實都係果句「為母則強」)

下午3點幾,又推多個啱啱開完刀的,我同佢係同一日開刀!佢就好啦,個bb同佢一齊係度!

兒科的探病時間不一樣,是5-7pm,而且只可以父母入去,升級做婆婆的老媽子都未見過bb,所以隊友就去睇bb先,影啲相俾我地睇,我先知道自己生左個女係點樣嘅!開刀唔落得床,就算有輪椅借坐都冇用,唔可以去睇bb......

第三日

成晚都係每2小時醒一次,唔知呢啲係咪身體好自然的現象,個身體會話你知要照顧bb (但我個BB仲係小兒科未送番俾我呢... >,<''')

朝早7點準時開燈,望住人地有早餐食,我成晚口乾到連發夢都係夢見自己飲水!

中午時派藥,姑娘會問要唔要止痛藥(唔知係咪手術後塞嘅止痛藥好有效,比我想像中唔係好痛,我本來想話少少地要一粒,點知姑娘話「你諗清楚先好喎,今日下午要落床架啦!唔係嚇你!」我就即時淆底要左2粒...!

朝早已排氣,中午前拆左尿喉,可飲少量清水,要係限時內自己排到尿(其實1-2pm果時已經急尿,不過又唔好意思在探訪時間叫工友黎俾我排尿)

成功排尿後就要落床,要坐係櫈上半小時!工友姐姐會教點落床,真係痛苦到死忍!口服2粒止痛藥根本冇料到...!坐底左之後工友姐姐會好意提醒盡量唔好彎腰向下/低頭

同我同日開刀嘅,我地都個schedule都係一樣,佢都係落左床坐係櫈上,我地傾左一陣佢就送去特別檢查,而我就返番上床休息

大約4pm,我聽到房出面話寄bb上黎,我好期待係咪我嘅!果然,真係送番bb俾我!!!我終於可以同bb見面啦(果刻有啲感動!)即刻whatsapp 老媽子,然後佢好準時6pm探訪時間一開始就出現!

姑娘會指導點樣埋身餵母乳,但係bb size好細,咀仔細,好高難度... 所以都係要補餵奶粉(配方奶係定時定候派的,其餘時間都唔會攞到奶)

第一晚自己照顧bb,忍住傷口痛,每當bb有訴求都要起身回應,又驚佢呼吸唔到,幾乎每半小時都會醒一醒去望望,成晚冇得真正休息。直至半夜bb喊,呢晚當值的工友姐姐好好人,一黎又怕影響到同房其他人,所以佢就話幫我湊bb,等我可以好好休息,聽朝推番俾我

終於可以訓番一覺啦

第四日

晨咁早7點前,工友姐姐拍醒我,話推番BB俾我,叫我對一對手帶腳帶,以防送錯BB

(都係長話短說, 實情事過5個多月, 我都冇乜印象XDDD)

漸漸可以食番固體食物,本來想逐一影低,但太肚餓的我照機未食我自己都已經食左落肚~ 媽媽有另外帶飯俾我,最深刻的是,佢買左靚又貴的菜芯,但係黎到唔覺意倒晒落地... 果一刻可以感受到佢好肉痛,可能啲靚有機菜芯真係好貴,跌晒落地真係好浪費 =[  呢一幕同媽媽肉痛的氣場,真係好深刻..... 

今晚要自己照顧番BB,由於我未上奶,所以係餵醫院提供的配方奶,每4小時派一次,雖然我每次都會埋身先試餵人奶,但為保唔會餓親BB,我都會要求派配方奶俾我

由於配方奶開封後要一小時內飲用,今晚我個BB錯過左食奶時間,結果支奶唔飲得,要等到凌晨2點先再派,11點左右BB因為肚餓而不停哭,問工友姐姐又唔肯派奶,結果BB餓到喊到攰訓左,冇幾耐又餓醒又再喊過.... 終於好不容易等到1點半左右,工友話早少少派奶,咁BB先有得食咋... T^T 但係而家早左派奶,下一次亦唔會早派,所以叫我有心理準備喎... 

第五日 - 出院日

本來應該每4小時一次的派奶,到左10點都冇,唔只我的BB餓,對面床的食量大的BB亦都餓到不停喊,果位媽媽經歷番我尋晚求奶被拒絕的情境,但朝早唔同半夜,日間容易搵到姑娘,呢位媽媽嘈到去姑娘果度,先至有奶俾我地 

等醫生檢查過腹部傷口,可以簽紙俾我出院,等埋姑娘洗傷口和社工約上門拆線的時間日子,然後等家人黎接,出院都要等埋姑娘準備其他文件,包括生產證明,BB的其他文件 (我的BB出生頭圍較小,被安排4個月大果時返黎照腦部超聲波)

 

 

在廣華醫院開刀生產的經歷 5日4夜 就係咁...

姑娘全部都好nice,實在好感謝照顧

好想投訴個麻醉師,完全唔信我仲有知覺,真係有心理陰影

好唔開心最後變左全身麻醉,見證唔到BB出世果一刻, 亦因為全身麻醉所以冇即時的肌膚接觸&第一口埋身餵人奶

好後悔在半夜冇強烈要求攞配方奶而令BB餓到喊到攰訓左又餓醒又再喊到攰訓.... 每次諗番起都好心痛呢2.5小時經歷

arrow
arrow
    全站熱搜

    AkiNa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()